“Професійна майстерність педагога. Дидактична гра, яка навчає та розвиває”.

“Професійна майстерність педагога. Дидактична гра, яка навчає та розвиває”.

В Пролісківській філії ОНЗ Щасливський НВК місяць листопад пройшов під гаслом “Професійна майстерність педагога. Дидактична гра, яка навчає та розвиває”.

Дидактична гра – складне педагогічне явище, призначення якого полягає в імітації й моделюванні навчальних ситуацій через гру. Значення дидактичних ігор полягає в тому, що вони сприяють розвиткові в дітей активності, самостійності, віри в свої сили, загартовують волю, навчають гідно перемагати та програвати. Цікава гра не набридає, а відтак, дає можливість самовдосконалюватися — учасники закладу повертаються до неї знову й знову, запрошують до неї нових партнерів, придумують нові правила.

Яскравим прикладом ігрової позиції вчителя є діяльність А. С. Макаренка, який писав:
«Є ще один важливий метод – гра… Треба зазначити, що між грою і роботою немає такої великої різниці, як дехто думає… В кожній гарній грі є насамперед робоче зусилля та зусилля думки… Дехто гадає, що робота відрізняється від гри тим, що в роботі є відповідальність, а в грі її немає. Це неправильно: у грі є така ж велика відповідальність, як і в роботі, – звичайно, у грі гарній, правильній…».
На сьогоднішній день освітній процес побудовано на грі.

Педагоги закладу продемонстрували наступність між дошкільною та початковою ланкою. Вони продемонстрували власноруч виготовлені дидактичні ігри, які використовують на уроках та заняттях. Всі учасники мали змогу на якусь мить повернутися в дитинство під час гри.

«Хочеш бути здоровим – грайся, Хочеш бути розумним – грайся, Хочеш бути щасливим – грайся!»«Хочеш бути здоровим – грайся, Хочеш бути розумним – грайся, Хочеш бути щасливим – грайся!»

«Хочеш бути здоровим – грайся,Хочеш бути розумним – грайся,Хочеш бути щасливим – грайся!» «Хочеш бути здоровим – грайся,Хочеш бути розумним – грайся,Хочеш бути щасливим – ...

Філія